לפניכם מוצגים שאלות ותשובות שנמצאו הרלוונטיים ביותר. יש לכם שאלה שאין לה תשובה? פנו אלינו בעמוד בפייסבוק שלנו.

 

מהו כרטיס רב קו?

כרטיס אלקטרוני חכם, נטען ורב פעמי שמחלף את כל סוגי כרטיסי הנסיעה הקיימים. הכרטיס ישמש בעתיד את כל קווי התחבורה הציבורית כולל: אוטובוסים, רכבת ועוד.

מהם יתרונות הכרטיס ?
נוח – ניתן להטענה חוזרת אצל הנהג, מותאם לכל כיס וארנק .
בטוח – הכרטיס עשוי פלסטיק בו מטעינים את כל פרטיו של הלקוח כולל תמונה לזיהוי, כך שכרטיס זה הינו אישי ולא ניתן להעברה או לשימוש ע"י אדם אחר מלבדך!

מהי עלות כרטיס רב קו?

נכון להיום הנפקת כרטיס רב קו אישי ניתנת בחינם, ואילו הנפקת כרטיס רב קו אנונימי ניתנת בתמורה ל- 10 ש"ח.

איפה ומתי אפשר להנפיק את הכרטיס ?
לחץ כאן כדי לקבל מידע על הנפקת כרטיס רב קו.

איך משתמשים בכרטיס הרב קו?
בהטענה ראשונית אומרים לנהג את יעד הנסיעה וסוג הכרטיס בו הינכם מעוניינים (כרטיסיה / "חופשי חודשי ), מניחים את הכרטיס על מכונת הכרטוס שליד הנהג ומסירים רק לאחר קבלת אישור.
במהלך השימוש החוזר יש להניח את הכרטיס על מכשיר הכרטוס והוא יזוהה אוטומטית.

האם ניתן לרכוש כרטיס מבלי להזדהות?

ראה למטה "מהו כרטיס אנונימי".

היכן טוענים את כרטיס הרב קו?
טעינת הכרטיס מתבצעת אצל נהג האוטובוס בלבד

מהו כרטיס תקול? ומה אני עושה אם זה קורה?
כרטיס תקול הוא כרטיס שהנוסע הניח על מכשיר הכרטוס והמכשיר לא מצליח לקרוא את המידע שבו.
על הנוסע להציג לנהג את הקבלה שקיבל מהנהג ברכישת אמצעי התשלום והנהג יתן לו כרטיסיית ניקוב בת 9 נקובים שבהם ישתמש עד לקבלת הכרטיס החדש.
בנוסף, ניתן לגשת לעמדת שירות והנפקת רב קו של חברת האוטובוסים בה הונפק הכרטיס, ולתקן את הכרטיס במקום או להנפיק חדש.

מהו כרטיס אנונימי?

כרטיס אנונימי הוא כרטיס שניתן לרכוש בעמדות ההנפקה או אצל הנהג תמורת 5-10 ש"ח. בעל הכרטיס האנונימי אינו מבוטס ולכן במקרה של אובדן או תקלה בכרטיס לא ניתו יהיה לשחזר את המידע על הכרטיס. בעל הכרטיס יאלץ להנפיק כרטיס חדש. לחץ כאן כדי לקבל מידע נוסף על כרטיס רב קו אישי ואנונימי

מה קרה ב-1/7/11?
בתאריך זה בוצעה הרפורמה בתחבורה בציבורית באיזור גוש דן. במהלך הרפורמה הופסק השימוש בכרטיסיות נייר, והשימוש בכרטיסיות יוכל להתבצע באמצעות כרטיס רב קו בלבד. לחץ כאן כדי לקבל מידע נוסף על הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן.

מה עושים עם כרטיסיות שלא הסתיים ניקובם?
החל מה- 1/7/11 לא ניתן יותר להשתמש בכרטיסיות ניקוב מנייר בגוש דן. יש לפנות לחברת האוטובוסים ממנה נרכש הכרטיס בהקדם, על מנת לקבל החזר כספי על הנסיעות שלא נוצלו בהתאם לקוד המחיר ובהתאם לגיל המשתמש המותאם להנחה הרשומה על הכרטיסיה.

מהו חוזה?

חוזה הינו חבילת נסיעה!
בכרטיס חכם ניתן לטעון עד 8 חוזים. לחץ כאן כדי ללמוד עוד על חוזי הנסיעה הקיימים בגוש דן.

איזה סוגי חוזים קיימים?

  •  חופשי חודשי- לפי צבעים (אזורי נסיעה)
  •  כרטיסיות לפי קודי נסיעה (אזורי   נסיעה)
  •  סטודן- שנתי וסימסטריאלי
  •  ערך צבור של 30,50 ו- 100 ש"ח
  • ערך צבור של של 12.8 (2 נסיעות במחיר של 6.4)
  • ערך צבור של 20 ש"ח (2 נסיעות במחיר של 10 ש"ח)
  • 2 ניקובים בכרטיסיה במחיר של 12.8 (2 נסיעות במחיר של 6.4)
  • 2 ניקובים בכרטיסיה במחיר של 20 ש"ח (2 נסיעות במחיר של 10 ש"ח)
  • טעינת סכום של 30 ש"ח. החל ממחיר זה מתקבלת הנחה של 20% לנוסע רגיל (כלומר טעינת 30 ש"ח מקנה לטוען 37.5 ש"ח לביצוע נסיעות) הנחות נוספות לאזרחים וותיקים, בני נוער וזכאים אחרים תתבצע בכרטיס רב-קו אישי בלבד.
  • טעינת כרטיסיות
  • טעינת חופשי-יומי – 14 ש"ח

מהו "חופשי חודשי"?
כרטיס נסיעה חודשי החל מה – 1 בחודש ועד סיומו בכל קווי דן בהתאם לאזור הגיאוגרפי המוגדר בכרטיס. כרטיס לנסיעה חופשית באזור המוגדר לכל סוג בדומה לנהוג עד כה. הכרטיסים מחולקים לשלוש קטגוריות : מקומיים, אזוריים ומרחביים .

מהם כרטיסיות ניקוב?
כרטיס המכיל מספר מסוים של נסיעות. כמות הנסיעות ומחירה תלוי בקוד הנסיעה ובהנחת הכרטיסייה.

מהו ערך צבור?
חיוב לפי שימוש, אפשרות לתשלום וטעינה בסכומים של 30 ₪, 50 ₪, 100 ₪ בלבד וכך להנות מנסיעות באוטובוס ללא צורך במזומן בכיס. בערך צבור קיימת הנחה של 20% לכל נוסע רגיל או ההנחות המוגדרות לכל פרופיל תקפות (כמו בכרטיסייה). הנסיעות בערך צבור תקפות לכל הקודים השונים ואינם מוגבלות בזמן. בשלב זה ב"דן" בלבד. משלמים מחיר רגיל מלא וההנחות ניתנות מראש בזמן הטעינה.

מה עושים במקרה של גניבה ,אובדן או קלקול?
יש לדווח מיידית למרכז שירות לקוחות בטלפונים 03-6394444 או מכל נייד: 3456* אם כרטיס הרב קו הונפק ע"י חברת דן, או לגשת לעמדת שירות והנפקת רב קו של החברה בה הונפק הכרטיס במקרה אחר.

ביטול ושחזור נתוני הכרטיס (כולל הכסף שנטען אליו) ניתנים אך ורק למחזיקי כרטיס רב קו אישי מתוך הנתונים השמורים במרכז השירות.

האם אני זכאי לפיצוי כספי עקב גניבה/אובדן של כרטיס הרב-קו?

במקרה של אובדן/ גניבה של רב-קו שנרכש אצל הנהג (רב קו אנונימי) לא יהיה החזר כספי. במקרה של אובדן רב קו אישי שהופק בעמדת ההנפקה תיבדק הזכאות להחזר כספי.

 מהו הנוהל לקבלת החזר כספי?

במקרה של אובדן, נזק, גנבת רב-קו אישי תישלח התלונה לפניות הציבור ותיבדק הזכאות להחזר כספי (אם קיים). הזיכוי ישלח ע"י מחלקת פניות הציבור של חברת האוטובוס בה הונפק כרטיס הרב קו ישירות לכתובתו של בעל הכרטיס.

האם יש תוקף לכרטיס הרב-קו?

כן, הכרטיס תקף ל- 8 שנים.

האם ילדים יכולים לקבל את הרב-קו עצמאית?

ילדים מתחת לגיל 16 (ללא תעודת זהות) חייבים בליווי אחד ההורים עם תעודת זהות וספח. ילדים מעל גיל 16 בעלי תעודת זהות יכולים לקבל עצמאית.

האם מספר אנשים יכולים להשתמש באותה כרטיסייה?

כן, ניתן לעשות שימוש מרובה בכרטיסיות רגילות ונוער בלבד. אין אפשרות כזאת בכרטיסיות ותיק וזכאי.